Thursday, June 18, 2009

კიდევ ერთხელ სანტიაგო პერელტა

დღეს გადავწყვიტე კიდევ ერთი პოსტი დავაგდო სანტიაგო პერელტას (Santiago Peralta)ფოტოებით. ალბათ გახსოვთ წინა პოსტი სანტიაგოს გემრიელობებით. მე მგონი ფოტოგრაფი ბრუნო რენდის (Bruno Rand) არც ეს შედევრები დაგტოვებთ სერიოზული ნერწყვის-დინების გარეშე. იცით ჩემი სისუსტე ბრაზილიელი ბიჭებია, თუმცა სანტიაგოს გადამკიდე არგენტინელი ბიჭები ნელ-ნელა ჩემი და ჩემი ბლოგის ინტერესის საგანი ხდება. დიდი სიამოვნებით გავტლეკავდი სანტიაგოს ცვრიან ფერდებს არგენტინულ მალბეკთან (ჩემი საყვარელი წითელი ღვინო) ერთად. დარწმუნებული ვარ ბევრად უფრო გემრიელია ვიდრე მსოფლიოში განთქმული არგენტინული სტეიკები.







4 comments:

Alexander said...

ბარაქა გოგი ბარაქა!!! ეს რა მაგარი ვიღაცაა, იფფფ. მაგას დღეში 5–ჯერ გავტლეკავდი, როგორც შენ ამბობ. ისე როგორც მახსოვს, ადრე ვისკის ანიჭებდი უპირატესობას და ახლა წითელ ღვინოზე გადახვედი? :):):):

David M said...

ვისკი წვავს ;) წითელი ღვინო კი მხოლოდ მუქ ლაქებს ტოვებს ;)))))

Alexander said...

ამ ბოვშს ვისი სურეთებიც გიდევს, ნამეტანი კაი ხორცები აქვს და ნერვებს მიშლის, სულ მინდა დავაწუწკნო ყველაფერი :)

David M said...

ტუჩები? მიმიქარავს მაისის მარწყვი :)

Blog Widget by LinkWithin