Friday, July 10, 2009

რეკლამა თუ ცხელი ეროტიკა?

რეკლა და სექუალურობა იმდენად მჭიდროდ გადაეჯაჭვა ერთმანეთს, რომ ძნელია გაარჩიო სად იწყება მარკეტინგული ფანდი და სად გრძელდება ეროტიკა. ხშირად იმის გარკვევაც ძნელია თუ რისი რეკლამირება ხდება ამა თუ იმ პოსტერით, კლიპით ან უბრალოდ სურათებით. პრინციპში მე სულ მკიდია, თუ ეს ყველაფერი ისეთივე ცხელი და სისხლის ამადუღებელი იქნება, როგორც ეს ორი ფოტოსერია სოლვე სუნდბსდოსაგან (Sølve Sundsbø), რომელიც მამაკაცის მაჯის საათების რეკლამა აღმოჩნდა ჟურნალიდან Numero.







2 comments:

Alexander said...

მაჯის საათის გარდა ყველაფრის რეკლამაა :):):):)

Ray Avito said...

There's some eye-catching and, I think, very effective advertising!

Blog Widget by LinkWithin